Jumaat, 23 April 2010

Mungkinkah Terjadi???

4/23/2010 06:25:00 PTG

salam..

lamanya masa nih berlalu.. orang lain dah bersiap2 nak pulang dah tapi aku baru habis satu subjek.. ada 4 subjek lagi perlu aku duduki..

semalam aku pergi jalan-jalan.. seperti tahun lepas... selepas tu layan satu "movie" dekat situ.. lupa dah tajuk dia.. seronok betul.. sakit perut aku ketawa.. hilang tekanan peperiksaan sebentar..

haiss tengah-tengah kebosanan nak tunggu peperiksaan seterusnya ini jom layan lagu ini.. teringat aku pada satu tahun y ang lalu.. lagu nih mengamit memori lukaku (ecece)..

luahan hatiku (bengong exam jdi gni r):


Mungkinkah Terjadi

Artist: Spider

Seringkali hati bertanya
Tiap saat kita bersama
Sampai bilaku harus memendam rasa

Tak pernah aku merasai
Bibir terkunci
Jiwa bergelora rasa tak percaya
Adakah ku bermimpi
Mimpi di siang hari

Dirimu... telah lama ku nantikan
Wajah yang bermain
Di mimpi-mimpiku
Hidupku.. kini bagaikan penjara
Tanpamu di sisi tak bermakna oh..oh..

Mungkinkah akan terjadi
Dirimu aku miliki
Berilah tanda kepastianmu
Namun jika tak tercapai
Harapanku
Selama hayat dirimu tetapku sanjungi

KREDIT: http://www.ilirik.com/spider_--_mungkinkah_terjadi.html

wasalam ~(@_,@)~

8 comments:

Quzie Fathihah berkata...

lukman jiwang...hehe

xpe2...asal jgn slalu jiwang dh la...sesekali layan perasaan ok gak..

khairina berkata...

lme x dgr lagu best..sgt menarik bler jrg2 dgr..gud luck ye

Mohd LukMan berkata...

hoho... xde r jwng.. ;p

khairina: dgr r best

fatehah noorani berkata...

Lagu ni lagu feveret akak aku mase dulu2.. maknenye kalau dia suka, aku akan dengar ulang2 kali sampai aku suke jugak la.. :P

Mohd LukMan berkata...

haha.. ye ek?? bagus2, best oooo

lunar wolf berkata...

..awat jiwang nie?!!..gd luck exam dude!!~

Mohd LukMan berkata...

hoho.. nak abs bru nak wish.. haha, nway tq

nurul berkata...

lukman, exchange link plez.. ngeheheh