Jumaat, 16 April 2010

Akhirnya..

4/16/2010 03:03:00 PG

salam..

tadi ada taklimat latihan industri

akhirnya aku dapat juga surat pengesahan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dengan itu pastilah aku akan membuat latihan industri di PPSK (pusat pengajian sains kajihayat)

permohonan desasiswa pun dah berjaya

lelaki tinggal di Fajar Harapan

Perempuan di Saujana

tapi yang perempuan hendak tukar sebab jauh dan mahal RM 4 sehari.. kami Rm 2.70

harapan aku, aku akan buat yang terbaik untuk latihan industri ini dan mengambil sebanyak mungkin pengalaman..

sebab itu adalam matlamat aku.. aku ingin sangat menjadi pengkaji (researcher) yang berjaya

isyaAllah..

mutiara kata:

"Matlamat adalah kompas kehidupan. Hidup tanpa matlamat umpama kapal tanpa nakhoda, hanyut di tengah lautan. Terumbang-ambing dipukul arus dan gelombang kehidupan. Jika bernasib baik, terdamparlah ia di tepian, jika nasibnya malang, maka hanyutlah ia dan terus dipukul ombak dan badai yang akhirnya akan karam".

di kesempatan ini juga.. aku ingin mengucapkan SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN & GUD LUCK!!!

Wasallam ~(@_,@)~

6 comments:

mieya berkata...

heee..epy2 berlatihaN indusTri...weee~~..bilakah tibanya giliranku...haih..masa...cptlar berlalooo.........

Mohd LukMan berkata...

adik MPP relex r.. eh silap terletak MPP plak.. haha

t tibalah saat itu, best tau tambahan dah nak final year.. mmg susah r nak harunggi perjaanan ni.. tpi klu tabah insyaAllah berjaya.. dun giveup..

gud final

DarkArtz berkata...

akhirnya, tercapai juga cita2 lukman.......
belanja la aku luk.....
huhuhuhu........

fatehah noorani berkata...

Aku jugak yang buat LI kat husm jek.. :/

anyway, good luck exam!

lunar wolf berkata...

..owh dekat je ngn umah aku..jgn risau, nnt2 aku p melawat..bila start practikal?..kitorang nk p training masum..nanti boleh lepaking kat khalil..hg belanja!!!~

Mohd LukMan berkata...

d.art: eh xtcapai r cita2.. nak ke UKM tpi xdak duit.. huhu

tehah: haha..HUSM snang save bajek.. tpi ak xboleh.. dah borin dah..
gud luck gak.. gambate!!!

serigala bulan: jom2.. ak pun xtau sgt jln kat penang nih.. hahaha