Ahad, 10 Julai 2011

Dunia Baru

7/10/2011 11:37:00 PG

Salam,

Kawan-kawan bloger apa khabar?? hahaha mesti korang semua igat saya dah menghilangkan diri, sakit atau seumpamanya..

sebenar saya sihat sahaja.. tiada masalah apa2 cuma malas nak menaip dan sibuk sebab dalam Final Year hari itu..

Tapi skarang tak sibuk?? haha entahlah.. nih tengah free yang sangat2 lah nih.. tak tahu mau buat apa.. tapi saya tengah buat apa??

saya sebenarnya baru sahaja berijazah tapi tidak konvo lagi.. haha pelik tak?? yela konvo kan selalu lambat.. saya sekarang mungkin akan mengikuti pengajian peringkat sarjana dalam bidang diagnostik penyakit.. mungkin la dapat sambung insyaAllah..

sekarang di saat ini saya di Jabatan Microbiologi PPSP USM Kelantan, di bilik siswazah.. huhu buat minggu terawal nih memeang bosan.. duduk kena baca junal sahaja tak dapat buat kerja lab lagi.. nih pun tengah tunggu akak master yang akan menunjuk ajar saya.. dia mengambil sample ujian.. mungkin petang ini aku ada kerja..

tapi rasa ok lah sebab kalau aku duduk di desa sahaja boring juga kan?? huhu..

oklah setakat ini..

p/s: perlu tukar wajah baru ke blog saya ini?? vote2.. haha profile pic FB dah wajah baru.. nih dia:


Wasalam ~(@_,@)~

3 comments:

Unknown berkata...

Hoi. Lama x update.
ape la. tau laa dh ade gf.
wekk! :P
sila la tukar layout baru.
tp xyah tukar pn xpe..kan purple warna usm..:PP

Mohd LukMan berkata...

haha..
weh cam perli je ckp USM 2.. mentg duk UPM.. t USM xkasi ko g konvo baru tau..huh

Quzie Fathihah berkata...

congrats luk..