Jumaat, 3 September 2010

Salam perantauan

9/03/2010 03:18:00 PG


Salam..


pagi ini aku akan balik ke Malaysia.. sangat seronok.. selama 4 bulan aku di perantauan bersahur masak sediri.. tidak sabar esok sahur emak masakan, berbuka pun sama. tidak perlu lagi ke bazar..


hehe... sahaja tulisan aku kali ini bergini.. saja buat-buat diri ini berada di perantauan.. mesti sedihkan orang, pelajar yang di perantauan.. huhu aku yang jauh 400km nih pun dah rasa sedih sangat kalau tidak balik inikan pula yang beribu km.. hoho


papepun aku dah nak balik.. kepada semua SELAMAT BERPUASA jangan malas-malas bukan raya lagi tau.. dan juga SELAMAT HARI RAYA.. minta maaf zahir dan batin..


wasallam ~(@_,@)~

4 comments:

hanisah berkata...

haha..ayat mcm duk oversea.. XD
tp adik aku lg kesian kot..
dia pose kat cni..tp smalam dh kne balik moscow.. isk.

~tukangmasak~ berkata...

aku yang 42km ni pon dah tade selera nak makan kalo xleh balik umah...
ni kan plak yang 400km...
ohohohoho~
aku paham perasaan tu..
-_-"

btw, slamat ari raye...
maafkan aku yept~^^
nak duit raye!!!

aina berkata...

selamat kembali ke tanah air dengan selamatnya ! :)

ijad berkata...

balik dari mana tu..