Jumaat, 30 April 2010

wah terkejut!!!

4/30/2010 04:29:00 PTG

salam..

akhirnya sampai juga aku ke penghujung semester 6.. peperiksaan pun hanya tinggal satu sahaja lagi.. tapi bila aku ingat-ingat kembali,, selama 3 tahun aku bergelar mahasiswa apa telah aku buat?? pengalaman??

memang sepanjang aku bergelar mahasiswa banyak pengalaman telah aku perolehi.. aku lebih mengenal erti sebuah kehidupan, dunia relealiti (macam xnah knl be4 ni..hehe).. itu semua di dalam aspek sosial..

tetapi di dalam aspek akedemik.. aku merasakan aku datang ke universiti ini bukan untuk belajar.. entahlah.. mungkin sebab itu kalau hendak di bandingkan keputusan peperiksaan semasa di sekolah dengan di universiti sangat berbeza.. betul kata seorang penyarah dari PPSP (xyah gtau nama dia, tpi dak biomed mesti tau).. beliau kata pelajar kat universiti ini semua bodoh dulu dekat sekolah cemerlang.. kata seorang pensyarah lagi pelajar sekarang lebih suka keseronokan dari belajar..

aku pun tak tahu setiap kali masuk semester baru mesti berazam hendak balajar awal itu ini, tapi akhirnya, kecundang juga.. diam tidak diam aku dah sampai ke tahun akhir..

ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo
terkejut berok.. hahaha
ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo0ooo

eh eh macam terlajur pula aku bercerita, sebenarnya tajuk catatan ini "wah terkejut" aku tulis untuk bercerita pasal lain bukan pasal terkejut dah nak tahun akhir.. sebenarnya aku terkejut pada "new born bloger".. bayi lagi link dia NURUL ..

haha aku betul2 terkejut tetiba ada komentar yang tidak di kenali, bila tengok-tengok terus terkejut.. haha kepada NURUL aku wat entry ini khas tuk ko.. haha selamat menjadi penulis.. jangan malas nak "update" pula ye...

wasallam ~(@_,@)~

5 comments:

aishah berkata...

ahahah.. xdpt aku byg kan cane ko terkezut beruk.. keh3..
mesti ko cm tertnye2 sapekah nurul.. har3..
eh terover gelak plak..kui3
thanks man!! woot woot.. ^o^

Mohd LukMan berkata...

eh asal tukar lak?? nurul tu lg best ayu gi2.. hahahaha

tu lah ak igt awek mana r duk usya2 ak.. hehe

u r welcm

DarkArtz berkata...

betul, betul, jangan malas update cam lukman.......
huhuhu........

iniAKU berkata...

huhu..sowi..nyebok japp..
neway, ak dtg universiti pon main lg byk dr blaja agaknye..haha

Mohd LukMan berkata...

dark: eh eh ak plak

iniAku:ye ek?? awk nih student mana?? tinggal le link boleh contek blk.. hehe