Rabu, 9 Jun 2010

semangat!!!

6/09/2010 11:01:00 PTG

salam..

hmm aku pun tak tahu.. sekarang semangat makin menghilang.. mungkin selepas tengok keputusan peperiksaan semester ini kot..

aku dah hilang semangat untuk terus berLI, nak buat projek tahun akhir dan meneruskan sesi semester nanti..

tolonglah semangat datang lah

kalau dulu masa tingkatan lima masa nak ambil SPM.. semangat aku tinggi sangat.. aku pun tak tahu dari mana dia datang.. aku tak kisah penah letih tak melibatkan diri dengan sosial..

masa matrik pun begitu.. semangat terutama semester ke 2 selepas keputusan semester 1 aku teruk..

tapi sejak masuk ke U.. semangat semua hilang.. belajar main-main.. kenapakah?? mungkin kita rasa bangga atau matlamat tercapai iaitu hendak ke menara gading.. bila dah tercapai kita mulalah leka.. tanpa disedari masuk ke U adalah satu permulaan bukan pengakhiran..

semangat datanglah.. aku nak terus berusaha demi diri, keluarga, bangsa, negara dan agama.. huhu

wasallam ~(@_,@)~

8 comments:

DarkArtz berkata...

ada masa lagi nak berjaya.........
kita ada dua semester lagi!!!

Din_Iz berkata...

jgn sedih..result ko ok x lukman?

Mohd LukMan berkata...

klu 2 sem 2 dpt 4.00 bru leh naik kot cgpa..huhu

din: huhu krg ok r yg ak riso nih..

syazwan berkata...

kalau dapat 4.00 2 2 sem depan pun naik sikit je kot~

Quzie Fathihah berkata...

teruskan berusaha...
chaiyok!!!!!

Mohd LukMan berkata...

huhu.. tuh r

thank kwn2 4 support =)

sehah nazri berkata...

walaupon tak kenal,tapi just nak ckp jangan la cepat down..boleh buat punye,kalau spm,matrik n yang sush boleh wat takkan ni tak boleh wat?chayoK

Mohd LukMan berkata...

haha tq sehah.. xknl r kna bg knl..huhu