Ahad, 21 Mac 2010

First time masuk tarian..

3/21/2010 02:56:00 PTG

Salam..

adoi macam manalah aku boleh terlibat dalam tarian nih.. haha.. nih semua untuk persembahan malam bioperubatan lah.. setiap year di wajibkan membuat persembahan.. kami tahun tiga terbahagi kepada 2 persembahan.. yang pertama sketsa.. dan aku masuk tarian korea..

aduh memang lah 1st time.. aku tak pernah pun menari sebelum nih.. tetiba aku masuk tarian korea lak tuh.. kalau start dengan makyong, zapin dulu tak apa juga.. hoho

rasa malu pulak membuat tarian, aku rasa akulah yang memburukkan tarian kami.. sebab aku punya langkah banyak tersasar... huhu

akhirnya semalam aku berjaya juga buat.. tetapi masih juga ada kesilapan kecil.. tapi keseronokan punya pasal, rasa malu tuh pun hilang.. haha

ok.. (presentation2)

wasallam ~(@_,@)~

12 comments:

cj'alhafiz berkata...

man...mana gambar2 dinner???

Din diet berkata...

lukman. ko menari dgn penuh perasaan ke x? menjiwai lagu sepenuhnya..haha

Mohd LukMan berkata...

CJ: xde kat aku r.. tuh lambat aku nak upload.. aku mana ada kamera.. huhu

Din: mesti menjiwai.. haha.. dinner mg bila??

lea berkata...

aku dh tgk video korg menari...

haha...

seronok lak aku tgk...

best la korg menari..

enjoy aku tgk

hilang tension aku study DNA...

Mohd LukMan berkata...

haha.. malu r weh.. nih mesti si romate 2 tunjuk.. gamabr aku ko tgk x??

AnNe berkata...

hahaha...~
*gelak terguling2*
x caye kamu masuk tarian...
hahahahahahaha...~

mna gambarnye?
upload la...
ley komen banyak2...
hehe...~

Mohd LukMan berkata...

ceh.. ye r nanti tunjuk akk

lea berkata...

xla...aku tgk kat fb jerk...

MiR berkata...

abe luk,ak bg kamera,ko p tggl..
excited nk nari la tu..
huhu

Mohd LukMan berkata...

mir ala aku sibuk ngan protokol, gimik perasmian xsiap lg.. hoho.. sian thien tau.. huhu.. sori r korang ek

MiR berkata...

xpo bereh..
enjoy sakan seh..best2~~

Din diet berkata...

dinner aku 06.04 rasanya.tgk la apa nak buat mlm tu.tp x mungkin cam ko kut..haha