Ahad, 14 Mac 2010

lucu-lucu jumpa artis

3/14/2010 04:25:00 PTG


Salam...

kali nih aku berasa malas nak buat pengenalan macam tulisan-tulisan lepas.. kali ni nak tulis pendek2 sahaja..

hari jumaat 12 mac aku bertolak ke Kuala Terengganu untuk kejohanan taekwondo terbuka.. kami bertolah lebih kurang pukul 9 pagi.. sampai di sana lebih kurang pukul 12.50 t.hari..

sampai sahaja di sana kami di bawa ke tempat penginapan.. aduh igat tempat tu oklah upanya teruk nya... dah lah jauh dari stadium tuh.. isk.. kat situ pula terpaksa bersesak-sesak dengan ramai lagi lebih kurang 10 dengan bilik dorm yg kecil dan panas..

petang tuh pula kedai semua tutup.. kedai2 lain jauh sangat dari situ.. lapar bukan main lagi.. sebab dari pagi tidak menjamah apa-apa pun takut berat naik.. yela berat aku dah la sipi2 lagi nak ke kategori lain... klu bertambah terpaksalah aku ubah ke kategori lain dan mungkin aku akan di singkirkan dari kejohanan.. huhu

jadi aku pun berjalan2lah dengan kawan2 lain ke sebuah stesen minyak.. samapai di situ stesen minyak tuh tengak buat majlis ape plak tah.. Shell.. isk dah lah kami lapar.. jadi aku tengok2 dia buku kedai dia tuh.. akmi pun xkira lah di wat ape ka kami redah masuk.. lapar nih..

rupa2 nya stesen minyak tuh wat sesi promosi bersama seorang artis.. artis apa jadi aku pun tengok lah.. lah rupanya Fahrin Ahmad.. aduh popular gak mamat nih.. malu aku.. dah ramai org duk sibuk2 nak bergambar gan dia, yg ditorang nih pulah duk sibuk2 makan maggi kat situ.. haha.. memang malu nasib bek dia tak tengok kami dan orang newpaper tu x ambil gambar.. aku tengok besar giler mamat nih.. gemuk jugak nampak.. haha.. besa r jadi artis rmai peminat..

tulah peristiwa yg pelik berlaku.. bayak lagi aku nak cerita nih.. lawatan ke KT and masa kejohanan itu.. anntilah.. masih penat nih.. ok

wasallam ~(@_,@)~

11 comments:

AnNe berkata...

adik...
nama fahrin salah eja la...
fahrin ahmad ok...
bukan fahrin ahmat...=P
hehehe...~

P/S: dia bukan gemuk la... banyak muscle tu... hahaha...~ (^-^)v

nurul nasriati berkata...

alah.lupa la hg nak mai cni..klu x,bleh jln2..hehe

Mohd LukMan berkata...

anne: huh biar slh eja pun ape sy kesah.. haha.. xkia gemuk jugak.. muscle kat atas je.. haha kat .... gmuk pun

nas: hg memang sian kitorang duk borin2 kat stadium tuh nak g jln xtau tempat.. fiza pun ajk dia xnak.. huh.. dia ckp xleh bwa keta.. pe leh buat ntah bila plak nak g kt, dah busy pun

AnNe berkata...

x bley...
kena eja btol2...
important person tu...
hahaha...~

Mohd LukMan berkata...

anne: dah ubah pun nama bf kesyangan akk tuh.. kang nanti nangis lak

chanz berkata...

tgk peminat fahrin dah marah..len kalo tulih betul2..ape da...byk lg kesalahan bhs dlm tu..kata pejuang bahasa..lolwutzz

Mohd LukMan berkata...

ye r en chanz..

AnNe berkata...

bahasa melambangkan bangsa...
haha...~
saje nk menyebok...
g tdo la budak...
da pkul 2 ni...XD

Mohd LukMan berkata...

ye sya budak.. tido r nih.. nak sdown dah

khairina berkata...

ada dtg cni rupanya...bmalam kt ne?
x taw plak fahrin ada dtg....

Mohd LukMan berkata...

a'a.. tah kat mana tak tempat dia batu buruk kot.. hoho..

haha tu yg lucunya, tetiba dia ada..