Isnin, 15 Februari 2010

Ampau..

2/15/2010 11:01:00 PTG




Salam..

semalam.. aku pergi ke rumah kenduri lagi.. kali ini kakak kepada kosmate aku kahwin.. pergi make gulai... haha.. aku igat ape lah pergi makan gulai rupanya ia bermaksud pergi makan keduri.. itu adalah loghat kelantan.. haha

pada mulanya kami rancang hendak pergi awal sebab nak tolong apa2 yang patut tapi tidak berkesempatan kami bertolah agak lewat lebih kurang pukul 12 tgh hari.. sampai sahaja kami terus makan.. selepas itu kami lepak sekejap dan tolong apa2 yang patut.. lebih kurang pukul 2 baru pulang..

kami tidak pulang terus tetapi melencong pula ke kbmall.. haha.. saja nak habiskan masa.. minum2.. masa itu kat kbmall ada wardina n penulis novel ayat2 cinta.. diorang beri ceramah pasal idola artis dalam masyarakat remaja sekarang..

.........................................................................................................................................................................

tadi pukul 2 lebih camtu.. kami (geng yang tak balik cuti) + yang tinggal di kelantan pergi peraya ke rumah pensyarah kami Dr. Lim Boon Huat... dia baik sangat.. sebenarnya dia juga adalah Penasihat Akedemik kepada aku dan beberapa rakan aku yang lain..

kami semua pergi dengan 3 buah kenderaan.. kami pun bertolak lah ke destinasi.. pada mulanya kami tersesat, tapi tidaklah teruk, tidak lama kemudian kami pun jumpalah rumah dr lim..

dr lim pun panggil kami.. dia cakap masuk-masuk makan jangan risau masakan ini ustazah yang masak.. haha.. tergelak juga aku di buatnya..

pas tu hah tengok ini:

jengjeng2

~
~
~
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
~
~
~

haha.. sila jangan cemburu ye.. ini lah yang di tunggu-tunggu.. haha

...........................................................................................................................................................................

esok.. aku akan memulakan hidup seperti biasa... terpaksa makan tengah hari setelah 3 hari berturutan makan percuma.. haha.. mungkin esok aku akan mengulang kaji nota kuliah dan membuat kerja-kerja yang terbengkalai.. isyaAllah..

oklah nantikan cerita-cerita aku di masa cuti ini ye.. masa nih pun yang ada kesempatan untuk aku menulis blog ini..haha

Wasallam... ~(@_,@)~

7 comments:

khairina berkata...

mmg best cmtu..byk tmpat lg best kt kelate..huhu..nk angpau gak

DarkArtz berkata...

berapa ringgit dapat???
hehehehe............

Mohd LukMan berkata...

khairina: haha.. yeke?? awk pnh g klatan??

ambik r ampau tu.. hehe

d.art: ne leh g tau.. hak3

khairina berkata...

pnahla...dkt je ngan umah..blh ulang alik je dlm 1 ari

Mohd LukMan berkata...

1 hari?? jauh pe.. haha

Tanpa Nama berkata...

luk..apsal pic ak xder...=(

Mohd LukMan berkata...

tuh kat bwh dah ada