Khamis, 18 Februari 2010

impian..

2/18/2010 12:02:00 PG


salam...

petang tadi aku pergi joging.. lama dah aku berhenti.. semasa aku joging aku terlihat awan.. selepas itu aku terpikir, kenapa orang selalu kaitkan impian seperti mencapai awan.. mungkin awan itu tinggi dan sukar untuk di capai sama seperti perilaku impian..

semua orang ada impiankan?? aku pun.. kalaulah kita dapat kecapi impian itu tidak kiralah besar atau pun kecil impian kita.. kita pasti akan gembira.. malah kejayaan itulah yang bermakna.. walaupun kecil contoh impian hendak makan buat "strawberry", klu kita dapat makan kita akan rasa gembira sangat walaupun hanyalah "strawberry"..

impian kadang-kadang sesuatu yang kita sukar untuk kecapinya.. seperti awan itu.. selama ini impian aku belum pernah tercapai.. munkin impian aku terlampau tinggi, entahlah..

haha.. aku pun tak tau kenapa aku nak tulis pasal impian ini.. aku berharap sangat suatu masa nanti impian aku akan jadi kenyataan dan begitu juga dengan impian anda-anda semua.. apa-apa pun kita kena usaha untuk mencapainya.. kalau kita hentak mencapai awan, kita kena usaha untuk mencipta sesuatu untuk terbang..

mesti korang ketawa dengan entri kali ini.. biarlah yang penting inilah yang mengangu fikiran ku sekarang "IMPIAN"..

Wasalam ~(@_,@)~

7 comments:

Tanpa Nama berkata...

lukman...k0 memang great!!! caya la...

Mohd LukMan berkata...

haha.. yeye je ko

khairina berkata...

nothing imposible...entry y best...btul tu..bsar or kecik impian bkn ukuran..impian ttp impian..hidup tanpa impian x ubah spt idup tanpa matlamat..usaha..usaha..n usaha..chaiyok..

Tanpa Nama berkata...

when i say pelik u know who am i..
:P
to get what r u dream of...
is to work toward it with out any hesitation....
work for it never learn the word give up then u will achieve what u want....
by da way gud luck fren..
:)

Din diet berkata...

impian pe lukman? nak kawen di kelate ke? hohoho

p/s: cemerlang la ko lukman.hari2 update blog.teruskan2

chanz berkata...

dream. yume. impian. we will obtain it someday.

Mohd LukMan berkata...

thanx kwn2... haha