Sabtu, 6 Februari 2010

Satu hari off...

2/06/2010 01:31:00 PTG

Salam..

dalam kesibukan CA dan laporan makmal yang mendatang aku masih boleh cuti satu hari..petang semalam selepas solat jumaat aku dengan kawan-kawan, syazwan dan tiga orang lagi keluar bercuti satu hari..

tujuannya sebab kecewa tidak dapat ke ipoh, walaupun aku berasal dari negeri Perak Darull Ridzuan, tapi tempat aku jauh dari Ipoh lebih kurang 150 km.. jadi jarang-jaranglah aku dapat pergi ke sana..di samping itu aku membuat membeli-belah secara tinkap untuk pakaian makan malam bioperubatan bertemakan "tiru gaya artis"...

selepas itu kami melengcong pula ke pantai cahaya bulan (dahulunya pantai cinta berahi).. bukanlah kali pertama pergi tetapi saja nak menghabiskan masa di samping menenangkan fikiran.. kami makan-makan di situ juga..

lepas itu kami kembali semula ke KB Mall nak beli pakaian untuk malam itu tetapi ada masalah terpaksa membatlkan hasrat hendah membelinya. apa boleh buat...

sekian.. mungkin cuti nih akan di manfaatkan lagi.. haha.. tapi tulah.. macam tidak jadi sahaja sebab kawan aku sorang tu malas pula nak bawa aku jalan-jalan cuti nih.. emm harap2 nanti dia ubah hati jadi rajin.. hehe selamat berCA...

wasallam ~(@_,@)~

9 comments:

AnNe berkata...

study la...
pegi shopping lak dia...
gud lark utk CA...=)

miss keroppi berkata...

wahh..susahnye nak komen....xtaw pon komen tu= catat ulasan..puas aku try highlight kan blog ko ni...haha..banyak ejaan yang salah~~ lalalaXD

Quzie Fathihah berkata...

wah..bercuti sakan nampak..huhu

Mohd LukMan berkata...

haha.. baik kak anne

eh byk salah ek, bkn apa lama tak menaip.. hoho.. haha.. cari lah betul kat mana nak komen..

ye.. bercuti cik quzie.. haha

miss keroppi berkata...

hahaXD wey lukman...add blog aku...nnt ko xtaw progression blog aku......

cj'alhafiz berkata...

peace............=)

adLYNNa's berkata...

tompang lalu~

FurBall berkata...

blanje r aku..td jumpa nak maggie aku..adakah dah habis bershopping2..haha..sama lah kt kalu mcm tuh..jejeje

Mohd LukMan berkata...

miss keroppi: dah add r.. huhu
cj n adlynna: sila2
furball: haha.. tuh dah ada magi sudah r